maandag 27 februari 2012

Gedichtdingen is weer verkrijgbaar

Na de verkoop van mijn eerste bundel ben ik enthousiast verder gaan schrijven. De leuke reacties maakte dit alles de moeite waard.
Toch heb ik niet geschreven voor de reacties.
Schrijven is voor mij een uitlaatklep om alle emoties van mij af te schrijven. Woede, vreugde, verdriet en geluk. Alles komt aan bod.
Doordat de eerste druk ongelooflijk snel was uitverkocht heb ik nieuwe boekjes besteld. Dus mijn bundel is weer bij mij verkrijgbaar. € 15,95 en hij is van jou.
Ook is hij nog op Bol verkrijgbaar : http://bit.ly/w1JIgK

Hierbij een voorproefje van mijn gedichtenbundel









Papa


Dat ik voor de laatste keer
Je ogen dicht zie slaan
Niet wetend niet begrijpend
Dat ik ze nooit meer zou zien open gaan

Nooit meer je ogen
Die begrijpend konden kijken
Nooit meer je blik
Waar ik op scheen te lijken

Nooit meer de vrolijkheid
De grappen die ik mis
Weten dat verleden
Voorgoed verleden is

Nooit meer je grijns
Je woede je lach
Nooit meer je schreeuwen
Nooit meer een dag

Nooit meer je tranen
Nooit meer je wijze zinnen
Nooit meer een einde
Nooit meer beginnen

Nooit meer ons
Nooit meer wij
Nooit meer vader en dochter
Nooit meer aan m’n zij

Nooit meer hoef ik stil te wezen
Als jij te slapen ligt
Nooit meer boze stemmen
Als ik dan toch de herrie sticht

Nooit meer jou wakker maken
Als we moeten eten
Nooit meer iets herinneren
Nooit meer iets vergeten

Gewoon nooit meer papa
En dat doet stiekem zeer
Gewoon nooit meer jij
Begrijp je me? Gewoon NOOIT meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten