dinsdag 28 februari 2012

De zeven dodelijke zonden

7
Ik wil alles hebben
Alle dingen om mij heen
Alles beter dan wat jij hebt
Maar mijn hart is niet van steen

Want ik wil jou beminnen
Als je blik naar een ander gaat
Wil ik de ander neer hebben
Je bent van mij is waar t op staat


Ook wil ik graag een feestmaal
Taart en ijs, gevuld kalkoen
Ik wil alles hebben
Maar ik wil daar niks voor doen


En ik vind mezelf de beste
Ook zeker beter dan de man
Maar nu blijkt eens te meer
Dat ook ik niet zonder mijn 7 zonden leven kan

1 opmerking:

  1. Dag Annelieke
    Gefeliciteerd met me mooie blog.
    Voor jou nog de link die ik je beloofde.
    http://woutervanheiningen.wordpress.com/2012/01/27/gedichtenwedstrijd-2012/
    Veel blogplezier en ik zie je waarschijnlijk in de Muze in Malden.
    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen